Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Srbija dan posle izbora ili zašto je ipak trebalo izaći na glasanje

Komentari (69) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 25 april 2016 11:05
Narod je rekao svoje.
Treba poštovati volju naroda kao nosioca suvereniteta koji ga je na izborima preneo na izabrane ljude koji će ga predstavljati u Narodnoj Skupštini Republike Srbije i drugim Skupštinama na nižim nivoima vlasti.Narod je "rekao na izborima" koga želi da ga predstavlja i svaki glasač je imao mogućnost izbora, jer izbori su tajni i svako može u glasačkoj kabini (sakriven od javnosti) da da svoj glas kome najviše veruje.
Preporuke:
24
154
2 ponedeljak, 25 april 2016 11:17
Nespojivo u jednom
Nikola N. Živković:
I kvislinška vlada može nešto da uradi za zemlju i narod, kako uostalom pokazuje blistvi primer velikog srpskog patriote, generala Milana Nedića tokom Drugog svetskog rata.


Nema logike? Treba se jasno odrediti šta je "kvisling (izdajnik) ili blistavi primer velikog srpskog patriote"? Ne može oboje ili po autoru ipak može?

Nikola N. Živković:
Da zaključim. Tamo gde sam napisao „patriotske“, nisam nikoga mislio da podučavam, a još manje da vređam.


U vezi sa ovim "gore iznad"? Dosta "zbrkana percepcija patriotizma"? Ili? O čemu se radi?
Preporuke:
53
54
3 ponedeljak, 25 april 2016 11:28
Role
Uopšte se ne slažem sa tvojim mišljenjem da treća srbija,zavetnici i ostali treba da se utope sa dss/dverima.Ovako kad su pokazali (po meni) solidan uspeh sa 0,5 do 1% osvojenih glasova,u ovim nemogučim uslovima po opoziciju,preporučuju se za neku buduću predizbornu koaliciju sa strankama desnice čime bi sutra imali svog predstavnika u skupštini.Kad bi pre izbora savetovali svoje glasače da daju glas dss/dverima NIKAD ne bi pokazali koliku maju podršku u narodu,a pokazali su da je imaju...
Ovde je prvenstveno reč o nezabeleženoj krađi SNS ekipa na terenu (Bugarski vozovi i ostale kombinacije) podržane od skandaloznog RIK-a koje su celu noć udruženim snagama štelovali izbornu volju građana Srbije!
Duboko sam ubeđen da je SNS osvojio maksimalno do 35% glasova a da je sve preko toga juče na terenu i noćas u RIK-u "korigovano" u korist Vučića.
Jasni mu se videlo na izbezumljenoj faci kad se pojavio na konferenciji da nije očekivao ovakve rezultate i da je dosta podcenio opoziciju.
Preporuke:
85
22
4 ponedeljak, 25 april 2016 11:46
Srki
Srpska opozicija je nesposobna.Da li u losoj nameri, to ne znam.Da sam ja opozicionar,uslovio bi izlazak na izbore,rokovima obrade rezultata koji bi se morali sa 99% preciznosti znati najkasnije do ponoci.Takodje,listici bi morali imati serijski broj.U protivnom, ne bi bili regularni.Jedno biracko mesto pokrivalo je oko 1500 biraca.Glasanje je bilo zatvoreno u 20h,a 1500 listica moze da se pobroji u roku 2 do 3 sata.Rezultati su mogli biti elektronski prosledjeni i obradjeni u roku najvise desetak minuta.Sluzbeni rezultati sa 99.99% preciznosti su se morali pojaviti najkasnije u ponoc.Oni se pecizno ne znaju ni 14 h nakon zavrsetka izbora,sto daje pravo na sumnju o regularnosti.Kad se tome doda prediznorna kampanja u kojoj je blokada medija za opozicionare bila ogromna,mozemo sa sigurnoscu zakljuciti kako ovi izbori nisu regularni.Zapad na ovo cuti, jer je pobedio njihov covek po ubedjenjima.Pobednici izbora su stranci,strani vlasnici medija i obavestajci.Srbija nije smela ici Rusima
Preporuke:
98
2
5 ponedeljak, 25 april 2016 11:47
Dino Zoranić
Tačno, ali i ovi ostali se kunu u Srbiju. Ko laže?!
Većinu Srba baš briga za taj"EU raj" a onaj pokupi kajmak baš na toj priči! Šta dalje?!
Spas Srbije je na Istoku!
Preporuke:
61
4
6 ponedeljak, 25 april 2016 12:07
Narod želi u EU
Dino Zoranić
Tačno, ali i ovi ostali se kunu u Srbiju. Ko laže?!
Većinu Srba baš briga za taj"EU raj" a onaj pokupi kajmak baš na toj priči! Šta dalje?!


Rezultati izbora pokazuju da niste u pravu jer narod u Srbiji očigledno želi ulazak Srbije u Evropsku uniju.Da narod u Srbiji zaista želi u EU pokazuje i enorman broj gastarbeitera (radnika srpskog porijekla) u Evropskoj uniji, samo u Nemačkoj nekih 500 hiljada ljudi.Ljudi ipak razmišljaju "stomakom", razmišljaju egzistencijalno "a ideološke priče" pa od "njih se ne zarađuje hleb", makar to nije slučaj sa običnim čovekom, radnikom, seljakom i dr.Nije isključeno "da neko može i na toj priči zaraditi dobar novac", ali takvih je jako malo i nalaze se u političkim strankama i određenim vrstama organizacija ili NVO, što je običnu čovjeku nedostižno da tu nađe svoju egzistencijalnu bezbednost.Takođe pokazatelj da narod u Srbiji želi u EU je i enormna "navala na pasođe država EU" (Mađarske i Bugarske).
Preporuke:
21
87
7 ponedeljak, 25 april 2016 12:12
negi
"Veliki srpski patriota Nedić",sa takvim stavom neko još želi da pobedi na izborima?!Ako je to jedini argumen na osnovu koga bazirate izlazak na izbore unapred ste izgubili.Vučić je već zauzeo taj prostor i ne vidim šta mu uopšte zamerate.
Preporuke:
32
45
8 ponedeljak, 25 april 2016 12:23
Cviko
Mislim da nije trebalo izaći na glasanje. Trebalo je bojkotovati izbore. Ja sam u svojim predizbornim komentarima pokušao da to objasnim ali nisam prihvaćen. Oće Srbin da se kači, da pokaže da je jači, nažalost, u kuknjavi a ne u pobedi. Zato sam se pred same izbore povukao do nivoa "lična stvar". Čim je PUPS, u uslovima okupacije, pristupio SNS-u, bilo mi je jasno da će SNS politika da pobedi. Penzioneri, kojima odnedavno i ja pripadam, su slepci ili vole da izdržavaju svoju decu. Zato glasaju za politiku koja ih je dovela na ovaj nivo. Čak pristaju da im se penzija umanji. Zašto? RIK je noćas čuvao svoju "nevinost" koju je inače izgubio kad je saopštio različite podatke o broju glasača. To je u najmanju ruku neozbiljno a pravno, krivično delo. Kako je moguće da RIK, institucija sa visokoobrazovanim kadrovima, najsavremenijom računarskom tehnologijom ne zna tačan broj glasača u Srbiji? Zbog svega ovog što sam naveo a neoosporno je , nije trebalo izaći na izbore.
Preporuke:
41
18
9 ponedeljak, 25 april 2016 12:30
Majstor Bob
Nije mi jasno ovo: pre 2 godine DSS i Dveri su zajedno imali 9 ili 9,5%, kako sada duplo manje? Tu nešto ozbiljno nije u redu.

Da nije možda greška u njima? Raspadali su se brže od radioaktivnih elemenata. Zbog njih, ne važi više 2 Srbina 3 stranke, sad na 2 Srbina dolazi po 5-6 stranaka.

Što se samih izbora tiče, vreme je da razmislimo o totalnom bojkotu dok se ne promeni izborni zakon i uvede prirodni cenzus.
Preporuke:
47
10
10 ponedeljak, 25 april 2016 12:32
Miloš
Što bi Zavetnici pozvali da se glasa za DSS-Dveri kad su to mahom radikalski omladinci? Vas je zakinula Treća Srbija a ostali patuljci su zakidali i radikale i Dveri-DSS.
Preporuke:
60
8
11 ponedeljak, 25 april 2016 12:40
...
Treba biti realan. Dakle nije narod kriv za loš izbor koji mu se nudio. Ja spadam u one koji ne misle da je iko trebao da se okuplja oko Dveri. Zato i nisam uzeo u obzir ovu sugestiju. Zavetnici jedan posto, dr Slobodan Komazec 1 posto, i ko zna ko još. Dakle sujete liliputanaca iz Dveri diktirale su rasipanje glasova.
Žena koja radi za nuklearnu industriju nije nikakav reper rodoljublja stoga u mom vrednosnom sistemu nisu ni Dveri.
DSS je druga priča. Da je Koštunica ostao na čelu svog čeda, drugu bi igru sada Vučić igrao, izlazeću!!!
Preporuke:
27
64
12 ponedeljak, 25 april 2016 12:43
Predlagač
I stvarno, to stereotipno ponavljanje da je spas s Rusima i s Rusijom je ipak samo puko tumaranje i olako lupetanje. To mi onda liči da dođu rusi i oteraju "Njih" da bi "Mi" onda vladali kako treba. Pavićević je tačno konstatovao da oni koji nisu dobili većinsku podršku treba da sednu i razmisle šta nisu dobro uradili ako su ubeđeni da im je cilj ispravan, dakle, kako da postignu svoj cilj !! Dijagnoze znaju i stare babe i deca ali metodologiju osvajanja vlasti zna poneko pametan i stručan. Svaka pobeda koju ti neko drugi ostvari i donese nije pobeda već takođe poraz.
Preporuke:
27
19
13 ponedeljak, 25 april 2016 12:49
Aleksandar
Autor, uza sve poštovanje prema njemu, previđa jednu važnu činjenicu. Šešeljev SRS nije na istoj strani sa patriotskom opozicijom. Videlo se to jasno iz Šešeljeve izjave da neće sarađivati sa Sandom Rašković Ivić i iz oštrih napada radikala na koaliciju DSS - Dveri. Tu je Šarovićeva izjava samo vrh ledenog brega. Čudi me da poštovani autor, kog, da ponovim, veoma poštujem, preskače ili previđa. Šešelj je, dok je na političkoj sceni Srbije, opozicionar s razlogom. I samo "opozicionar".
Preporuke:
76
13
14 ponedeljak, 25 april 2016 13:16
Srki
Danas imamo net. Drzava Srbija treba da ima jedan komadicak softwarea, koji bi bio pristupacan preko web brovsera komisijama na birackim mestima, a koje bi za pristup imale sifru. Kad se broje listici, napise se na tom i tom mestu, pobrojano toliko listica za tu stranku, toliko za neku drugu. Ovo brojenje bi moralo da se zavrsi u najvise 2 sata od zatvaranja biralista jer je u pitanju samo 1500 listica po biralistu. 5 sekunda/listicu je dovoljno da se listic pogleda, sto daje zbirno manje od 2 sata za 1500 listica. Zbirni rezultati bi bili dostupni i srpskoj javnosti na net-u u realnom vremenu.Ovo vladajuca partija ne zeli da uradi.
Preporuke:
46
1
15 ponedeljak, 25 april 2016 13:41
Spiridon
@ Cviko & ***

Šta da vam kažem sem jedno veliko hvala što se kao i svi nižnji duhom sami javite da vas ne treba tražiti. Bravo svaka čast i vama i svima što nisu izašli juče na izbore kao što ste eto upravo vas dvojica iz lokalnog odeljenja za internet filozofiranje i mlaćenje prazne slame. Bravo vi ste najpametniji, vi ste najlepši, vi sve u univerzumu znate i naravno vi ste uvek za sve u pravu. Čista matematika kaže da takvih ingenioznih umova na patriotskoj strani koji su juče sedeli ima taman onoliko koliko je bilo potrebno da se sigurno uđe u parlament a ne ovako da se i dalje ništa ne ѕna na 96% prbrojanih glasova.
Kada se izlazi na ulicu u pola mitinga od kuće jedan od vas mrtav hladan pita: Koliko vas tamo ima, šta se dešava?!
Kada se izlazi na izbore vi opet sedite kući pametujete i navijate da sve propadne samo zato da bi sutra mogli da seirite i dalje internet pametujete.
Bravo svaka čast...
Preporuke:
47
14
16 ponedeljak, 25 april 2016 13:46
Georgije Marić
Bez zanovetanja: Na izore građanin uvek treba da izađe i iskoristi jedno od svojih osnovnih građanskih političkih prava. Iz samopoštovanja i pijeteta prema hiljadama pethodnika i savremenika koji su ubijani u brobi za priznanje univerzalnosti ovog čovekovog prava.
Preporuke:
40
6
17 ponedeljak, 25 april 2016 13:57
Cviko
@Srki,
Ne vredi predlagati glupima ništa što je dobro, sve dok ih loše za koje se zalažu, dobro ne opauči. Ako ljudi ponovo glasaju za onog ko ih je prevario, ne jedan put već dva puta a sprema se i treći put, onda je svaki dalji dobronameran komentar besmislen. U Bibliji piše "ne bacaj bisere pred svinje". Ja sam na početku predizborne kampanje predložio javnu elektronsku kontrolu izbornih rezultata. Nije prihvaćeno. I šta sada? Da se žalimo? Kome? U Austriji su juče održani izbori. Znaju se konačni rezultati ili dosta tačni rezultati. Kod nas to nije moguće, jer mora da se pravi cirkus kako bi pobeda bila uverljiva. Ne znam ko je pobednik i da li je pobednik ali dobro znam ko je poražen. Da li je stranka koja je dobila oko 23% od ukupnog broja upisanih glasača predstavnik većine? Zar ne izlazak glasača nije jedna vrsta poraza. Dakle imamo poraženog pobednika. Da li su u tom slučačju njegove odluke pravno važeće?
Preporuke:
29
6
18 ponedeljak, 25 april 2016 14:00
Aleksandar
Ako laže koza ne laže rog... Šešelj ne isključuje koaliciju sa naprednjacima.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2016&mm=04&dd=24&nav_category=11&nav_id=1123958
Preporuke:
26
6
19 ponedeljak, 25 april 2016 14:16
Boško
Cviko
Mislim da nije trebalo izaći na glasanje.


Daj ne bulazni više, sa tobom bi turci još nabijali Srbe na kolac.

Ti si klasičan degenerisan i denacioanlizovan ispran mozak od strane zločinačke komunističke partije predvođene titom i miloševićem.

A materijalno si obezbeđen pa baljezgaš do besvesti...
Preporuke:
28
34
20 ponedeljak, 25 april 2016 14:32
Dane
SRS će ući u parlament u svakom slučaju, ali on neće ići protiv Vučića, odnosno neće biti stvarna opozicija Vučiću.

Ovo tvrdi hrvatski "Dnevnik" koji izveštava o izborima u Srbiji. U ovom slučaju potpuno se slažem sa iznetom ocenom.
Preporuke:
45
7
21 ponedeljak, 25 april 2016 14:45
negi
@Cviko Nema filozofiranja da ili ne na izbore kada se većina odlučila da ide na izbore.Ni meni se ne sviđa ponuda ali sam izašao i glasao za DSS-Dveri iz jednostavnog razloga.Kada je ovakva dominantna situacija jednog čoveka(ranije Milošević)glasa se za njegovo kolilo-toliko ograničavanje samovoljne vladavine.Dakle,jasno je da je nemoguće pobediti ga ali se njegova vladavina može ograničiti ili ublažiti.Neizlazak na izbore u ovoj situaciji(bez obzira na lično mišljenje)znači dati podršku sadašnjoj vlasti kojom je većina nezadovoljna.Nadam se da će dileme da li se prešlo cenzus za DSS-Dveri pozitivno rešiti i da će u Patlamentu(sa ostalima)biti kvalitetna protiv teža vlasti.Od apstinencije ima samo štete,što se i pokazuje već sada.
Preporuke:
29
6
22 ponedeljak, 25 april 2016 15:29
Cviko
@negi,
Nema filosofije, ni plovidbe po kursu kako vetar duva. Postoji princip. Ako mnogi konstatuju da je Srbija okupirana, onda nema izbora. Jednostavno ako ih neko raspiše, kolektivno se bojkotuje. Problem je što mnogi ne osećaju okupaciju. Po Vašoj logici, da je Hitler organizovao izbore u zemljama koje je porobio, nacizam bi danas bio glavna filosofija. Nažalost, on danas ima svoje sledbenike...
Preporuke:
23
3
23 ponedeljak, 25 april 2016 15:38
zarobljena pinceza
Lično ne volim da mi niko sugeriše šta i kako.Srbija je razneta kao Država 5.oktobra to je sad sasvim jasno.Defetizam moramo pobediti strpljenjem,do raspada sadašnjeg sveta će sigurno doći,ovo je ne održivo.Mislim da je ogroman uspeh ulaska u parlament DSS,DJB pa i Radikala.Konačno će biti zaustavljeno lupetaranje neškolovanog SNS kadra,Cirkus i ovako imamo poslednjih 15 godina.Moje opredeljenje za Rusiju došlo je prirodnim putem, nametanje boleština sa Zapada jednostavno napravilo je crtu u mojoj Duši,ne mogu za bolesno.Svako od nas neka radi ono što najbolje zna da radi,ostanimo verni pravoslavlju i Srbiji,pobedili smo 1918 Austorugarsku,pobedili smo 1945 fašiste,pobedićemo i ovu belosvetsku ološ Imperiju,ali samo pod uslovom da znamo ko smo.Uostalom 1999 ne zaboravite naši Generali i Vojska su razneli Nato,naučno dokazano,pa i oni sami priznali.Prema tome,rezultatima sam zadovoljna,nemogu da napadam narod koji je glasao za SNS,a uostalom realno i nisu većina.Vučiću,GOTOV SI.Zna ON.
Preporuke:
39
4
24 ponedeljak, 25 april 2016 15:39
***
Spiridon

Prvo, moje je pravo da li da izađem, ili ne, na izbore, ako su oni slobodni.

Drugo, ako i budem nekad morao izaći na izbore,to ne znači da moram glasati za nekog ko se kandidovao. I koja je onda korist od toga?

Da bih izašao na izbore, prvo država mora biti sloboda, u suprotnom, po mom ubeđenju, izbori su obična samoobmana.

Od 90% onih koji su na izbornim listama stranaka su strani špijuni, ili oni koji ne mogu vladati ni sobom, a kamo li državom. Za njih da glasam? Ja na to ne pristajem.

Evo,npr. pobedi ona Milica. Pa nju bi ovi iz NVO i sa medija pojeli za doručak. Takva je i Sanda. Zmislite Sadnu da se bori protiv RTS-a, Milićke, Kandićke, BIA-e,CIA-e, Trilaterale...

Tu bi jedino mogao nešto rasturiti ludi Šešelj, a narod njega neće, jer će "izbiti rat" i "neće biti plate i penzija", i "uvešće nam sankcije", a "Rusija je daleko".

I šta sada, ja treba da idem da na izborima "presipam iz šupljeg u prazno"? Ne bih ja u tome da učestvujem.
Preporuke:
12
34
25 ponedeljak, 25 april 2016 15:40
Gojira
Dobro je da su Dveri-DSS ušli u skupštinu ali rezultat je svakako mršav. Ja sam očekivao da osvoje negdje oko 8%. Ako se sjećate nekoliko prvih "istraživanja" Faktor plus i ostalih zamajavača javnog mnjenja, oni su prikazivali DSS i Dveri odvojeno, da bi se stvorila slika kako ne prelaze census. Oni su, pojedinačno u tim istraživanjima imali oko 3.5% podrške, što bi sabiranjem trebalo da im da 7%. S obzirom da su svima osim SNS-u i SPS-u predviđali manje nego što je to bilo očekivano, mislio sam da Dveri-DSS mogu do 8%.

Ali dobro. Ulazak u skupštinu je veliki korak i donosi i određen izlazak iz dubokog medijskog mraka. Ako se dobro iskoristi, podrška samo može da ide na gore, nikako na dole.
Preporuke:
40
2
26 ponedeljak, 25 april 2016 15:45
Cviko
@***,
Potpuno ste u pravu. Podržavam!
Preporuke:
9
9
27 ponedeljak, 25 april 2016 15:46
Knežević Milan
Majstor Bob
Nije mi jasno ovo: pre 2 godine DSS i Dveri su zajedno imali 9 ili 9,5%, kako sada duplo manje? Tu nešto ozbiljno nije u redu.

Sve je u redu, ako pažljivo uračunate sve činjenice, vezane za to.
Jer- kao prvo, zajedno su imali tačno 7,82 %, Dveri nešto više od DSS; te dve godine su obe stranke van Parlamenta, i samim tim redukovan im je medijski prostor; i u DSS i u Dverima bilo je potresa i odlazaka (fluktuacije kadra) i ovaj rezultat je, s' obzirom na sve to- odličan!
Lično- mislim da su ga postigli najviše zahvaljujući prostoru na NSPM, i gorljivom zalaganju ovog portala za njihov "program".
Da ovde nisu dobili ovoliko prostora- siguran sam- ne bi dohvatili cenzus.
No- sad nastupa najzanimljiviji deo- nastupi u skupštinskim klupama. Barem, za mene- jer će se tek sad videti, duboko sam uveren- koliko je sve to besmisleno, osim za one koji u te klupe sednu- od toga se sasvim dobro živi, a obaveze- ne postoje.
Preporuke:
26
3
28 ponedeljak, 25 april 2016 15:50
Knežević Milan
I kvislinška vlada može nešto da uradi za zemlju i narod, kako uostalom pokazuje blistvi primer velikog srpskog patriote, generala Milana Nedića tokom Drugog svetskog rata. Ne treba se predavati. Život je borba, a ko izgubi nadu, taj je izabrao smrt. A ja ne mogu da pristanem na samoubistvo naroda kome pripadam.

Ovakvu gomilu gluposti odavno nisam pročitao.
Jer, po ovom "sistemu"- autor amnestira vaku kolaboraciju, pa i ovu Vučićevu, i sve prethodne. Ispada da je bolje prikloniti se okupacionim snagama, neg prihvatiti pravu borbu:
Gos'n autoru- to, o čemu vi govorite, nije nikakva borba, već tipičan primer racionalizacije izdajničkog mentaliteta.
Preporuke:
24
7
29 ponedeljak, 25 april 2016 16:07
ser joška
ko ne vidi da su Zavetnici, Ruska stranka i Parović klasična uDBAška podmetačina stvarno je za posmatranje..

pa čoveče ozbiljni pokreti su nedeljama skupljali 10 000 potpisa i na pamet im nije padalo da troše na mitinge u Sava Centru, a ovim klinkama koje pričaju same gluposti i puće usne na instagramu skupe potpise za par dana i napune im Sava centar
Preporuke:
43
5
30 ponedeljak, 25 april 2016 16:10
teletabis
U jednom svom komentaru sam napisao: kako god budemo glasali vratićemo se u prošlost. Ko razume shvatiće.

Šta sam zapravo rekao: najveće šanse za pobedu na izborima imali su Srpski Napredni Radikali, prema ispitivanjima NSPM videlo se da će veliki broj glasova dobiti i SPS (čak i bez penzionera), kao i veliki uzlet SRS (nazadni radikali).

I ko će da pravi vladu? Radikali raznih mutacija i SPS. Pa kakav nam je to pomak iz 90-ih?

A cela atmosfera izbora je bila da u stvari u Srbiji treba da postoji samo jedna jaka stranka (nešto mi pade na pamet KPJ) a opozicija samo da glumi opoziciju, kobajagi predstava zvana demokratija zahteva i to.

Narod je rekao svoje, sve ostalo su samo prazne priče.
Preporuke:
15
10
31 ponedeljak, 25 april 2016 16:17
Bojan, Priština
Treblo je izaći, ja sam moje ukućane i par rođaka ubedio da izađu i glas daju Dverima i ekipi, tako da su od mene ukupno dobili 10 glasova. Meni je savest mirna. Kao obični pojedinac uradio sam onoliko koliko sam mogao za Srbiju.

A kada sam u toku izborne noći video da samo par stotina glasova odlučuje da li će uspeti da pređu cenzus, moje zadovoljstvo je dodatno poraslo.
Preporuke:
57
7
32 ponedeljak, 25 april 2016 17:03
...
Spiridonu

Moje je pravo da ne izađem i ne budem ovca za šišanje.
Nisam verovao ni jednoj od ponuđenih listi i dosta mi je biranja manjeg zla, koje nekako uvek ispadne veće!!!
Preporuke:
10
25
33 ponedeljak, 25 april 2016 17:39
negi
@Cviko@... Ok.nećete na izbore,nećete na proteste, protiv ste ustanka,pa šta hoćete?Da se vlast samoukine,da se neko drugi izbori a da vi držite lekcije i iz tople sobe kuckate vaše "genijalne"misli.A,da zaboravio sam, juče je padala kiša,ko po kiši da ide na izbore!To su srpske "patriote" koje čekaju da im rusi dođu i oslobode ih!
Preporuke:
31
7
34 ponedeljak, 25 april 2016 18:05
Cviko
@negi,
,nećete na proteste, protiv ste ustanka,pa šta hoćete?
A kad sam ja to napisao da sam protiv protesta? Neizlazak na izbore je protest ili glasanje pre glasanja.
O kakvom ustanku se radi? Jel u Orašcu?
Hoću slobodu, neću okupaciju, neću ljude koji rudare po kontejnerima, itd., hoću da onaj ko je dobio oko 23% glasova od ukupnog broja glasača, prestane da priča da ga podržavaju svi građani Srbije. Ili da bar prizna da ne zna matematiku. Ili da Vi koji ste prihvatili prinudu da je ne prenosite na druge.
Preporuke:
10
14
35 ponedeljak, 25 april 2016 18:18
Ivan
Sad su svi pametni,kao konzilijum lekara posle autopsije pacijenta....
Preporuke:
19
4
36 ponedeljak, 25 april 2016 18:40
negi
@Cviko Ne vidim zašto uopšte komentarišeš?Izbori su bili,prošli,nisi izašao,ok.tvoje pravo i što sada komentarišeš rezultate.Šta imaš da komentarišeš kad je tvoj rezultat nula u plusu za vlast.Zašto raspravljaš kada ti je rezultat nula?Uživaj.
Preporuke:
29
7
37 ponedeljak, 25 april 2016 19:55
Mićko
@Cviko

Ma kako misliš da postigneš to što hoćeš, čoveče? Nisi za proteste, nisi za izbore. Za šta si?
Preporuke:
21
5
38 ponedeljak, 25 april 2016 20:09
...
Negi

Čemu sada jad neuspeha na nama istresati. Ne tera se zverski poredak na izborima, pa valjda smo toliko naučili i od primera Mari Le Pen, Ciprasa, da bi se pecali na to!
Srušiti tu mimikriju je uslov opstanka.
Imate šačicu bogatih koji u SAD glasaju i odlučuju između identičnih opcija, kada se jedan ili dvojica autsajdera bez veze sa establišmentom pojave, sve se uradi da se eliminišu i namesti se njihov kandidat. Imajući u vidu da su to okupatori celokupne bivše JU i to rade u zemlji porekla, besmisleno je očekivati da u kolonijama izbori išta mogu promeniti.
Jedite se Negi na pogrešne!
Krađa izbora je opšte mesto u Evropi i na zapadu od Sarkozija recimo. Zašto mislite da u Srbiji to nije i to pored saznanja da tri sata pre zatvaranja biračkih mesta EU čestita Tomi Nikoliću!
Šta tu nije jasno? i odakle vam uverenje da izbori išta menjaju
Preporuke:
12
10
39 ponedeljak, 25 april 2016 20:27
negi
@... Ako izbori ništa ne menjaju,šta ih onda može nadomestiti sem revolucije?Ako ste za to,ok.ali onda nemojte to zavijati u oblande i prenemagati se gore nego Vučić.
Preporuke:
22
4
40 ponedeljak, 25 april 2016 20:36
Cviko
@...,
Ne vredi raspravljati sa ovakvima koji ne mogu da ponude jasan argument sa kojim bi se suprotstavili nama. Čim su posegnuli za zabranom komentarisanja na što nemaju pravo, onda je jasno da im nije do morala te ne mogu ići putevima NSPM-a. Kod njih demokratija završava kod tačke gde zadovolje svoj ego i tu je kraj priče. Ako čitamo i razumemo ostale komentare na stranicama NSPM-a, videćemo da komentara poput naših ima sijaset, samo ovi to ne mogu da povežu. Nema im pomoći a i teško nama sa njima.
Preporuke:
8
12
41 ponedeljak, 25 april 2016 22:36
Vladimir Đilas
Zavetnici su odigrali , svesno ili nesvesno, za Vučića.
Na velikodušnu ponudu Dveri/DSS da imaju prolazno mesto na listi oni su arogantno tražili čak tri?!!

E, dragi moji Zavetnici, vaš ucenjivački kapacitet je na ovim izborima konačno potrošen. Sada radite ono što mislite da treba da radite.
Preporuke:
26
6
42 ponedeljak, 25 april 2016 22:46
Mala pobeda za DSS-Dveri a velika za srpsku demokratiju
Tačno je da je uprkos potpuno neregularnim uslovima u predizbornoj kampanji trebalo ići na izbore. Svaki rezultat treba poštovati i ne treba davati ostavke i rasturati stranke ako se ne pređe cenzus. Ne treba kritikovati glasače ako nisu razumeli poruke,jer demokratiju treba gajiti kao najnežniju biljku.
Preporuke:
14
6
43 ponedeljak, 25 april 2016 22:51
Petar Pantelić
Za Cvika, Kneževića, tačkice i razne ću kopirati komentar na drugi tekst, pošto ne mogu da vam pišem ponovo.

Želim da čestitam zagovornicima neizlaska na izbore na veoma dobrom rezultatu. Uspeli su da pobede popriličan broj umnih glava u Srbiji koje su podržale koaliciju Dveri-DSS. Još jednom, čestitam gospodo!

Pričaće se sada o muljanjima sa rezultatima, krađama na izborima i nefer uslovima, ali to je nevažno i bez ikakvog efekta. Da je koalicija osvojila 8 ili 9 procenata, ne bi bilo mogućnosti da ih spuste ispod cenzusa.

Takođe, mislim da nije potreban nikakav referendum o ulasku u EU. Građani su i na prošlim i na ovim izborima rekli šta o tome misle.

I još, želim puno sreće onima koji bi sa motkom na ulicu. Učinio sam koliko sam mogao, u tome im ne mogu pomoći.
Preporuke:
17
5
44 utorak, 26 april 2016 03:02
Za "Nespojivo u jednom"
Zamislite situaciju.Čovek ima bolesno dete. Da bi ga spasao ukrade da bi mu kupio lek. On je lopov, častan čovek i divan otac.
Preporuke:
5
3
45 utorak, 26 april 2016 05:27
布尔什维克
Srbijanski komentatorski volovi nisu u stanju baš ništa da shvate. Izborima se ne mogu izboriti promene kojima teže. Zašto je to tako? Iz sasvim prostog razloga izbori se ne mogu dobiti jer predstavljaju dijalektičko jedinstvo sa samim ciljem koji je postavljen. A on je, kako je svima poznato, sadržan u totalnoj preorijentaciji dosadašnje politike. Da li je to moguće s obzirom na strukturu društvene i političke stvarnosti u Srbiji. Institucije koje su uspostavljene ne mogu se na izborima srušiti već se moraju postepeno degradirati legalnim ali i ilegalnim metodima borbe. Postoje li za to snage u ovakvoj Srbiji. Ne postoje, Zašto? Jednostavno zato što je ideologija konzervativna i oslonjena na prevaziđene patriotske obrasce. Stvar nije u patriotizmu, mada je on nužan ali prećutan sastojak ovakvih nastojanja. Ferment promene je u ideologiji koja mora pokrenuti dublje slojeve socijalnog stratuma. A ovi, pak, moraju imati poveznicu sa sličnim nastojanjima u Evropi i svetu.
Preporuke:
10
11
46 utorak, 26 april 2016 07:43
jovana
*Aleksandar*
Seselj je uvek bio univerzalni robot za ciscenje opozicije. Nista drugo. Verovatno ucenjen, vracen nazad u Srbiju da odradi jos jedan prljavi posao.Autoru sve cestitke...
Preporuke:
8
5
47 utorak, 26 april 2016 08:47
***
Prvo što treba reći da izborni sistem NIJE PRAVEDAN. Nepravda je oduvek bila pokretač nezadovoljstva i pokazatelj da nešto nije kako treba i da će propasti.

Evo primera. Kažu da,posle ovih izbora, svaki poslanik u Narodnoj skupštini vredi 15.000 birača i da ga zbog toga treba poštovati.

O kakvoj pravdi i kakvom "izbornom sistemu" možemo govoriti ako 170.000 glasova ne vredi ni jedno poslaničko mesto (sa otprilike toliko glasova se sada ne prelazi tzv. "cenzus")? Ili npr. ovaj Borko sakupi 30.000 glasova, a ne bude zastupljen u skupštini. Je li to ta pravda za koju se zalažu "pravednici"?

A sve je tako prosto. Ljudi izađu na izbore. Broj izašlih se podeli sa 250(broj poslnika) i dobije se sa koliko glasova se ulazi u skupštinu. Onda se broj glasova koju je dobila lista podeli sa brojem glasova "vrednosti jednog poslanika" i dobija se broj poslanika po listi. Očigedno je nečiji interes da se uvek nešto mulja.

Tako bi se izbegle bespotrebne tenzije.
Preporuke:
9
6
48 utorak, 26 april 2016 09:13
Gordana
Za razliku od autora smatram da je OGROMNA odgovornost na patriotskim strankama koje su MORALE da razumeju situaciju, da prevazidju sitne interese, sebicnost, sujetu,... i da, upravo oni ,kao najveca stranka takve orjentacije , pozove male stranke da sacine JEDNU listu i program koji je nesporan za sve njih, da nastupe SVI ZAJEDNO sa takvim stavom i, verovatno, na osnovu OPSTEG NEZADOVOLJSTVA GRADJANA , osvoje daleko znacajnije procente i broj poslanika koje , cak ni bahata vlast na krilima zapadnih pomagaca, NEBI MOGLA DA IGNORISE. Ovako, bedni cenzus, sto je ocigledno bio jedini cilj DSS i DVERI nama NISTA NE ZNACI I NE POMAZE.
Verujem da bi pristajanje na takvu listu i program , takodje, jasno izdiferencirao koje stranke su zaista opozicije , a koje podmetacina sto se u ovom galimatijasu nije jasno videlo.
Mudri narod kaze; "Posle kise japundze u trnje!" Pa imamo vremena 4 godine da se preispitujemo i gledamo sunovrat koji nam sledi!
Preporuke:
3
4
49 utorak, 26 april 2016 09:19
Kultura dijaloga
Imate istu bazu kao i vadikali, a i sličan način ponašanja - pogledajte samo komentare vernih pratilaca ovog sajta. Vadikali su vam uzeli skoro 100.000 glasova. Kultura dijaloga vam je strahovito pala. Ko još želi da čita "eksperte" tipa analitičara, boška i njima sličnih? Ako su vam takvi baza, nemate zbog čega da se ponosite, pogubićete i to malo normalnih koji su ostali na sajtu.

Ko su gubitnici ovih izbora?

Prvenstveno:

1. SNS: u mnogo jačoj koaliciji (osam partija čak) imaju samo nekoliko desetaka hiljada glasova više, ali 27 mandata manje, početak kraja prevaranata.

2. Čeda, Čanak Boris: čak oko 170.000 glasova manje nego što su u dve kolone imali 2014. Propala opcija - labudova pesma

3. DSS/Dveri: oko 95.000 glasova manje nego kad su pojedinačno išli 2014. Ko tu koga nosi i ko je platio ceh, neka izanaliziraju sami.

Pobednik 2016.

1. Dosta je bilo: procentualno skoro ti puta veća podrška, oko 158.000 glasača više. Tendencija strahovitog rasta!
Preporuke:
7
2
50 utorak, 26 april 2016 09:20
jovana
布尔什维克
Lepa analiza drustveno politickih prilika. Mozda se i slazem, sem sa uvredama upucenim komentatorima, nemocnim od frustracija. Postavlja se samo pitanje, kako doci do zeljenih promena u dubljem socialnom stratumu, koji nije u stanju da pojmi potrebu za sustinskim promenama a da ih se ne uplasi s obzirom na istorijsko iskustvo? Njemu je sada najvaznija promena u kuhinjskom loncu. Za vise nema. Slazem se, da nasilne promene jedino mogu nesto da ucine, ali te dolaze uglavnom spolja. Ovaj narod musav i neobrazovan je konstantno pod nekom vrstom nasilja i prevara. Kako cete vi kao intelektualac da mu idejno pomognete, sem da ga ovako vredjate? Problem srpskih intelektualaca jeste u tome, sto su od naroda otudjeni, cak ga se i stide... Mnogi od njih, narocito sveze priuceni titulari su za ovaj narod nepouzdan stratum. Dajte recept, pa cu vas mozda i podrzati, jer ovome nema kraja a zivot je kratak.
Preporuke:
14
6
51 utorak, 26 april 2016 09:29
Reddy
Po ovom trozvezdastom srboplovcu izgleda da bi promena nepravednog izbornog zakona prevela Stradiju pravo u apsolutni komunizam. Eto, "nepravda" pokreće sve sile ovog sveta. A božja pravda!?!?!? Šta to beše? Pa, na nju se, bar do sada, oslanjahu srbijanske božje dušice. Kome sada da se žale ovi sirotani???
Preporuke:
7
6
52 utorak, 26 april 2016 10:36
布尔什维克
@jovana

Vi ste, očigledno, dobra, smirena i smerna osoba. Prihvatam vaše primedbe. Sebe ne doživljavam intelektualcem i ne znam šta to znači. O njima mislim isto ono što i Bertrand Rasel! A bio sam jedak i gorak upravo s toga. Intelektualna umišljenost posebno nervira. Nje je mnogo kod opozicionih glavara. Njima ovaj neuspeh ništa ne znači! Čak preko "svojih" nalogodavnik komentatora nastavljaju sa starom pričom. Očigledno je da im nije stalo ni do ovog naroda, ni države, isključivo računaju na sebe i svoja rogobatna ubeđenja i ideologije ako tu uopšte i ima neke ideje. Za Srbiju je sreća što nije u pitanju kotao u kome se samo ona "kuva" već je stvar od globalnog korita u kome se našlo "novorođenče" koje niko još uvek nije u stanju ni da okupa! U pitanju su prestarele babice, nesposobne da obave taj zadatak. Zato bi ih trebalo ukloniti a dotle će već i novorođeni iskočiti iz koritanceta i naučiti da hoda. Bolje i tako nego da ga ovi nesposobnjakovići udave po rođenju.
Preporuke:
12
1
53 utorak, 26 april 2016 11:01
Nenad
Prestao sam da čitam kod veliki srpski patriota MIlan Nedić.
Preporuke:
6
4
54 utorak, 26 april 2016 11:20
***
Po ovom trozvezdastom srboplovcu izgleda da bi promena nepravednog izbornog zakona prevela Stradiju pravo u apsolutni komunizam.

Baš me interesuje kojom si logikom i pameću tako nešto zaključio. Kako si zaključio da bi raznolika,i pravdeno predstavljena, volja naroda bila objedinjena "apsolutnim komunizmom".

Jedino čemu si ostao dosledan to je izmišljanje da je neko rekao ono što nije rekao, što jeste odlika pravog komuniste, i na tome ti čestitam. Dosledan si u izmišljanjima, a verovatno bi koristio iste metode kao Tito i u eliminisanju političkih protivnika.

Ko je rekao da nepravda pokreće sve sile ovog sveta? Za razliku od tebe ja sam precizan u izražavanju.

Što se tiče "božje pravde" ona je opšte poznata,i nije primenjiva samo na ljude. Imaš dobar primer kod Herodota, kada opisuje zmiju koja posle oplodnje odgriza glavu mužjaku, ali njoj utrobu pojedu zmijice nakon što ih porodi. Vidiš, to se zove "božja pravda"
Preporuke:
4
7
55 utorak, 26 april 2016 11:37
ser joška
48% stanovništva izabralo je da se nizašta ne pita i da može da im radi ko šta hoće.. što je još debilnije od one rulje što mora da glasa za Vučića zbog sendviča ...

umesto šetnje u papučama do iza ugla, sad ćete imati krvavu borbu na ulicama decenijama za ono za šta su nam se davno izborili đedovi a niste znali da cenite ..odnosno ovi pametnjakovići što nemaju za koga da glasaju ..
Preporuke:
8
4
56 utorak, 26 april 2016 12:47
negi
Za neke komentatore(koji nisu izašli na izbore)izbori još nisu završeni i što se njih tiče mogli bi večno da traju. Samo tako mogu sebi biti važni i nikome više.Kako vas ne mrzi da guslate tu besmislenu priču.Izbori su završeni, bez vas i vi sada lamentirate,tipa, jesmo li vam rekli! Takvih pametnjakovića koji sve znaju posle završenih bitaka je puna Srbija.Zato i prolazimo ovako kako prolazimo jer ne verujemo u sebe,ne verujemo da kao narod možemo da uradimo nešto za sebe.Za vas je sve unapred osuđeno na neuspeh,samo da vi ostanete netaknuti u svom licemerju.
Preporuke:
10
5
57 utorak, 26 april 2016 13:34
ser joška
@Kultura dijaloga

u pravu ste sem za DSSveri

90 000 je gubitak iz porodica egzistencijalno ucenjenih partiokrata, pacova koji su napustili brod i prešli kod Vučića davno..

to je dobita a ne gubitak ..

obe partije su mi bile izrazito nesimpatične, da ne kažem odvratne baš zbog glava porodica tih 90 000.

sada je mnogo bolje i lepše
Preporuke:
4
3
58 utorak, 26 april 2016 14:06
jovana
布尔什维克
Potpuno se slazem sa vama. Trebace nam jos puno izdrzljivosti i hrabrosti. Zelim sve najbolje.
Preporuke:
9
0
59 utorak, 26 april 2016 14:44
Reddy
@trozvezdasti triptihon

Kod tebe ništa nije čudno, sve je odveć poznato. Pošto su komunisti poveli i predvodili narod u borbi i NOR-u, shodno tvojoj eristici, sloboda nije ni izvojevana, a Srbi nisu znali, dok im ti naknadno nisi to objasnio, da su nepunih predesetak godina živeli u mraku i neznanju. Tako, valjda, danas ni Kubanci ne shvataju da žive u slobodi od američkog jarma, jer ih predvodi, danas Raul, juče Fidel Kastro, komunisti od glave do pete!
Preporuke:
8
4
60 utorak, 26 april 2016 15:53
***
sloboda nije ni izvojevana,

Ma jeste, slobodu je doneo Marko Mesić, komandant ustaške Crne legije i komandat Prve jugoslovenske partizanske brigade. Jesi li ti čoveče pri sebi? Ustaša ti doneo slobodu? Taj je istu slobodu donosio i onima u Jasenovcu.

Možda veće poštovanje imaš za Franju Pirca? On je bio komandant Pavelićeve ustaške avijacije, a onda, posle slobode i komandat partizanske avijacije druga Tita. Tebi je to normalno? Nisam sumnjao!

A državu i slobodu ti ustrojavo Kardelj koji je 80% "antifašističke borbe" proveo u Pavelićevom Zagrebu, a kada je došla sloboda,onda Titovom gradu-heroju. Odličnu slobodu podržavaš.

Da ne govorimo o slobodi, ko je za Ruse ide na Goli otok, pod uslovom da se prethodno dokaže da je Srbin. Ako je Hrvat,onda može biti i za Ruse, jer svi znaju da u stvari nije.

Bogami, sloboda je od Titovih partizana stigla za Pavelića i Stepinca. Pavelića ubi četnik, a Stepinca Tito osudi na kućni pritvor. Sad će ti biti svetac.
Preporuke:
7
8
61 utorak, 26 april 2016 17:14
Sanacija srpskog uma
@***

U redu, komunisti lažu. No, kako je moguće da tu laž nisu prozreli svi državnici sveta, od 1945. do danas. Sem tebe!?!?!? Kuriozum, non plus ultra!
Preporuke:
7
6
62 utorak, 26 april 2016 19:27
***
No, kako je moguće da tu laž nisu prozreli svi državnici sveta, od 1945. do danas. Sem tebe!?!?!?

Prvo, ti misliš da je nekad bilo drugačije nego sada. Pa jesu li Srbima, ni krivim ni dužnim, nakalemili Markale, Račak, Srebrenicu ...?
Je li "državnici sveta" imaju jasan dokaz za izvršenje genocida nad Srbima od strane Tuđmana(transkript njegovih naređenja za "Oluju"), i nikom ništa.
Vidiš šta rade "državnici sveta" u pogledu tzv. Kosova?
"Državnici sveta" su znali da je Kurt Valdhajm bio nacistički oficir,pa su ga,ipak,izabrali za GS UN, itd. itd.

Zato je bolje da se oslobodiš od ispiranja mozga od strane "autoriteta", koji su najobičnija banda.

Drgo,nisam ja otkrio laži. Ja samo mnogo čitam razne izvore, ljudi koji znaju, analiziraju, ulaze u tajne dokumente.Prikupljam podatke od njih i upoređujem njihovu snagu kao argumenata. I npr. ne mogu da prihvatim da mi ustaški doglavnik Marko Mesić "oslobađa" Beograd.

To što tebi mogu prodati rog za sveću nije moj problem.
Preporuke:
5
7
63 utorak, 26 april 2016 22:18
Reddy
Tragedija je u tome što mnogo čitaš a malo shvataš. Nesvrstani su za tebe bili obična banda, zar ne!?!?!?Na primer, Nehru, Naser, Sukarno, Kastro, Bumedijen!?!?!? Nemam čak inspiracije ni da te anatemišem.
Preporuke:
6
3
64 utorak, 26 april 2016 22:58
***
Nesvrstani su za tebe bili obična banda, zar ne!?!?!?

Pa gde su ti nesvrstani? Naravno da su banda koja je gledala samo svoje lično d... Svaki taj "lider" se ponašao kao faraon i svi su bili pod snažnim uticajem ovih "svrstanih". Na primer tvoj Tito je bio pod direktnom šapom Amerike. A nešto se nije "mirisao" ni sa Fidelom. Osim toga Jovanka se hvalila da je to bila njena ideja.

Imaš i ovaj video "Goli život" gde je gost Branko Terzić, američki ministar, pa poslušaj šta on priča za odnos "nesvrstanog" Tita i Amerike.
https://www.youtube.com/watch?v=8rsp7LrAQCs

Biće, ipak, da ti niti šta, osim literature KPJ, čitaš, niti slušaš, niti vidiš. Za znanje zaključi sam.
Preporuke:
4
7
65 sreda, 27 april 2016 07:36
Reddy
@trozvezdasti srboplovac

Zanimljiv si kao tipičan primerak uskogrudog, primitivnog, borniranog i nadasve ideološki hipohondričnog srbijanca. Pročitaj ovo, pročitaj ono, rekao ovaj, rekao onaj.....umeš li, jadniče, izaći iz te samrtne, samovezujuće iluzije? Pojedinačna slika zgubidanskog naroda u kanjonu istorijskih dilema. Epohalno zatucana anadolijsko-šumadijska zatrcanost.....
Preporuke:
6
3
66 sreda, 27 april 2016 08:33
***
Jeste,ja sam uskogrudan jer ne prihvatam da je mene mogao oslobađati komandant ustaške Crne legije, a ti to prihvataš, pa si ti širokgrud.

Ja sam primitivan jer te uputim gde da saznaš ono štone znaš, a ti koji mene u svakom komentaru vređaš si kulturan.

Ja sam ideološki hipohondričan jer kritikujem slabosti svakog društvenog sistema, a ti koji si komunista veći o Marksa, ti nisi hipohondričan.

Ja koji sve Srbe nazivam Srbima grešim, a ti ne grešiš koji, kao što ih nazivaju ustaše, Srbe iz Srbije nazivaš srbijancima.

Osim toga iznosiš toliko uvredljivih laži za srpski narod,da tako nešto može nastati samo u mozgu velikog srpskog mrzitelja.

Tako nipodaštavaš Anadoliju i Šumadiju, ne znajući njihovu grandioznu srpsku istoriju koja oduvek smeta srpskim i ruskim neprijateljima.

Ne mrdaj ti dalje o Pavelića, Tite i Kardelja. Tu si najjači da ih bezuspešno braniš, ako ničim drugim, ono ćutanjem o njihovim delima.
Preporuke:
4
7
67 sreda, 27 april 2016 20:37
Cviko
@Reddy,
"Trozvezdašu" i meni, Vi i još neki podelili ste lekcije. Ajde da sad posle ove gužve sa brojanjem glasačkih listića u RIK-u, malo jedete ono što se inače ne jede zajedno sa ovima iz RIK-a.
Preporuke:
2
7
68 sreda, 27 april 2016 21:03
Reddy
@Cviko

O vama do sada nisam ni reč prozborio ali evo, dadoste mi povoda. Samo toliko, neubedljivi ste i prosto nema povoda da se o vama bilo šta, dobro ili loše kaše. Nastavite sa pričom, vaša je za mene totalno neinteresantna i neinspirativna. To što ste saopštili meni samo je vaša crta karaktera.
Preporuke:
6
2
69 petak, 29 april 2016 02:17
Majstor Bob
Svejedno je da li su pre 2 godine imali 7,7 ili 9,5.

Sada se raspravljati oko 4,99 ili 5,01 je prosto rečeno sramota. Trebalo je da pričamo da li je 11 ili 15. Ovo je ništa, i žalosna istina je da se spremimo da ispratmo ove dve stranke u prošlost i do viđenja...
Preporuke:
2
5

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner